Üldtingimused

  1. ÜLDINE
    1.1. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Lipsufabrik OÜ, registrikood 14203764, Kadaka tee 62 A, Tallinn (Ettevõtja) ja ostu sooritanud isiku (Kliendi) vahel tekkivaid õigussuhteid kaubamärkide Lipsy, Handmadetie toodete ja aksessuaaride ostmisel-müümisel www.lipsud.eemüügikeskkonnas (e-poes).
    1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
    1.3. Ettevõtja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
    1.4. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja hankijate jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
  2. HIND
    2.1. Toodete hinnad on toodud toodete lehetedel ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
    2.2. Toote hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
    2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.
    2.4. Ostul kasutatavad boonuseurod arvestatakse maha tootepõhiselt vastavalt toote maksumusele.
    2.5. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
    3.1. Klient lisab toote ostukorvi pärast toote valimist tootelehel, kasutades selleks nuppu „Lisage ostukorvi“ .
    3.2. Ostukorvi on võimalik siseneda kasutades nuppu „VAATA OSTUKORVI“ ning tooteid ostukorvist eemaldada vajutades tooterea lõpus olevat musta ristiga ruutu. Tooteid saab lisada ka ostukorvis vajutades „UUENDA OSTUKORVI“ , või ostlemist jätkata vajutades „ JÄTKA OSTMIST“ kuni toote eest tasumiseni.
    3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „MINE KASSASSE“. Kassa moodulis peate ära täitma lehe vasakul küljel olevad ARVELDUSE ANDMED, valima kätte toimetamise viisi lehe paremal küljel ja valima pakiautomaadi kust soovite kauba kätte saada.
    Seejärel tuleb valida teile sobiv makseviis.
    3.4. Tasuda saate PayPali kontoga, pangalingiga või krediitkaardiga maksekeskuse kaudu. Vastav makseviis tuleb kinnitada vajutades valgele ringile vastava makseviisi ees.
    3.5. Tellimuse lõplikuks vormistamiseks tuleb nõustuda e-poe tingimustega, selleks tuleb klikkida lause „olen lugenud ning nõustun tingimustega „ ees oleval valgel ruudul.
    3.6. Seejärel vajutage nuppu „ESITA TELLIMUS“ ja teid suunatakse edasi teie poolt eelnevalt valitud maksekeskkonda.
    3.7. Peale makse sooritamist vajutage pangamoodulis „TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.
    Ost on sooritatud.
    3.8. Kliendi tellitud Toote puudumisel tühistab Ettevõtja tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt Klienti. Osalise tühistamise korral võib Ettevõtja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada.
  4. MAKSEINFO
    4.1. Veebikeskkonnas (e-poes) sooritatud ostude eest tasub Klient 100% ettemaksuna.
    4.2. Tellimuste eest saab tasuda krediitkaardiga (Visa, MasterCard), Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, Krediidipank, LHV Pank), PayPal keskkonnas.
    4.3. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas, krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS (http://maksekeskus.ee/) turvalises keskkonnas ning PayPal maksete korral vastavalt PayPal turvalises keskkonnas. Ettevõtjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
    4.4. Peale tellimuse esitamist ja kauba eest tasumist saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus. Kauba kättetoimetamisel lisatakse saadetisele arve.
  5. TOODETE TOIMETAMINE KLIENDILE
    5.1. e-pood tarnib tooteid Eesti, Läti, Leedu ja Soome Vabariiki.
    5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva (AS Eesti Post) poolt pakutavate Tähitud Maksikiri Ärikiri ja Omniva pakk pakiautomaati teenustena. Saadetised on Omniva (endine Eesti Post) ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas jälgitavad aadressil www.track-trace.com/post.
    5.3. Klient tasub Toodete kohaletoimetamisega kaasnevad kulud. Saadetise tasu ilmub e-poe keskkonnas valides saatmisviisi ja automaadi.
    5.4. Ettevõtja täidab tellimused, st annab postiasutusele lähetamiseks üle tellimuse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Toote kohalejõudmine Kliendini sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on:
    * Eestis: 1-3 tööpäeva
    * Lätis, Leedus: 2-5 tööpäeva
    * Soomes: 3-5 tööpäeva Posti pakiautomaati, 1-2 nädalat standardpakiga
  6. TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
    6.1. Kliendil on õigus põhjust avaldamata tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades Ettevõtjale kirjaliku avalduse postiga allkirjastatult või e-postiga digiallkirjastatult.
    6.2. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Ettevõtja Kliendile saadetava teatega.
    6.3. Klient on kohustatud tagastama toote 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest. Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse. Juhul, kui tellimus koosneb rohkem kui ühest saadetisest, arvestatakse taganemistähtaega viimase paki Kliendini saabumise päevast.
    6.4. Tehingust taganemisel tagastab Ettevõtja Kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote Kliendile toimetamise tasu, kandes tagastatava summa Kliendi pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul peale toote jõudmist Ettevõtjani või Kliendi poolt esitatud tõendi saamist toote tagasisaatmise kohta. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üle andmise kohta postiasutusele. Taganemisõiguse kasutamisel kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud.
    6.5. Juhul, kui Klient soovib Toote vahetamist, parandamist või asendamist, peab Klient Ettevõtjat sellest kirjalikult teavitama. Toote vahetamise või asendamise korral kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode ei vasta tellitule.
    6.6. Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid ja muud saadetisega kaasasolnud dokumendid, sealhulgas Kliendile väljastatud arve.
    6.7. Tagastamisõigus ei kehti hügieenilistel kaalutlustel, pakendist välja võetud pesutoodetele jms. toodetele ja selgete kasutusjälgedega toodetele.
    6.8. Kliendil on võimalik toode välja vahetada 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist, kui tellitud toote mõõdud ei sobinud. Registreeritud klientidel on võimalik toode välja vahetada 30 päeva jooksul.
    6.9. Kui Ettevõtjale tagastatud toodet ei ole võimalik välja vahetada Kliendi soovitud suuruse puudumise tõttu, võtab Ettevõtja Kliendiga ühendust.


7.PRETENSIOONI ESITAMINE
7.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Ettevõtja 2 aasta jooksul alates toodete Kliendi poolt vastuvõtmisest.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Ettevõtjat, saates vastava info e-posti aadressile info@lipsud.ee või kirjalikult Lipsufabrik OÜ aadressile: Kadaka tee 62a, 12618 Tallinn.
7.3. Lepingule mittevastava või defektse toote korral on Kliendil õigus nõuda Ettevõtjalt kohustuse täitmist.
7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda esmalt toote tasuta parandamist või asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Ettevõtja kulul.
Kliendil on õigus nõuda toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning toote eest tasutud summade tagasinõudmist, kui:
•Ettevõtjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada või
•toote parandamine või asendamine ebaõnnestub või
•Ettevõtja ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või
•Kliendile tekitatakse põhjendamatuid ebamugavusi.
7.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on tema käes oleva toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üleandmise kohta postiasutusele.
7.6. Ettevõtja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
7.6.1. Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül;
7.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;
7.6.3. Toote on väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu;
7.6.4. Puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
7.7. Juhul, kui Kliendi ja Ettevõtja vahel on tekkinud erimeelsused toote puuduste osas, on Kliendil õigus pöörduda pretensiooniga Ettevõtja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Ettevõtja vastab Kliendi kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) 15 päeva jooksul. Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@lipsud.ee või helistada telefonil +372 56 60 012.
7.8. Juhul, kui Klient ja Ettevõtja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet ja kui vaidlusaluse toote väärtus on vähemalt 30 eurot, on Kliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Eestis tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole (www.komisjon.ee) ning üleeuroopaliselt Euroopa Liidu veebipõhisevaidluste lahendamise Online Dispute Resolution keskonda aadressil http://ec.europa.eu/odr. Tarbijavaidluste komisjonis on kaebuse läbivaatamine pooltele tasuta. Vaidluste lahendamisel Eestis tarbijakaitseameti juures lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
7.9. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Ettevõtja asukohajärgsesse maakohtusse.

  1. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
    8.1. e-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina. Ettevõtja ei avalda talle teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
    8.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Ettevõtjal puudub ligipääs Kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
    8.3. Kliendi poolt Ettevõtjale ostu sooritamisel esitatud isikuandmed on kaitstud ning neid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitse seaduse nõuetele.
    Isikuandmeid kogutakse ning neid töödeldakse järgmistel eesmärkidel: ostuanalüüside ja kokkuvõtete tegemiseks, Kliendile pakkumiste tegemiseks, aga ka Kliendi rahulolu küsitluste korraldamiseks.
    8.4. Kliendi isikuandmeid töötleb Lipsufabrik OÜ, registrikood 14203764, Kadaka tee 62 A, Tallinn.
    8.5. Lipsufabrik OÜ võib volitada isikuandmeid töötlema teisi juriidilisi isikuid (volitatud töötleja) tingimusel, et sellise töötlejaga on sõlmitud leping, mille kohaselt volitatud töötleja on kohustatud hoidma töödeldavad isikuandmed konfidentsiaalsetena ning tagama isikuandmete kaitse vastavalt seaduses sätestatud nõuetele.
    8.6. Ajakohase juriidiliste isikute nimekirja teeb Lipsufabrik OÜ Kliendile kättesaadavaks Kliendi taotluse alusel, mis on esitatud kirjalikult Lipsufabrik OÜ, registrikood 14203764, Kadaka tee 62 A, Tallinn. või digiallkirjastatuna aadressile info@lipsud.ee.